ANBI gegevens

Stichting Relatie Plus

• Fiscaal nummer: NL857868226B01
  • De Stichting Relatie Plus, Waterstede 127, 3605 NG Maarssen, Gemeente Stichtse Vecht, info@relatie.plus
  • KvK-nummer 6941962

Bestuurssamenstelling

• Jurriën den Hollander, voorzitter
  • Kalin Jacobs-Li, secretaris penningmeester
  • Martin Altink, bestuurslid

Beleidsplan 2021

In 2020 heeft Stichting Relatie Plus een nieuwe website ontwikkeld en in gebruik genomen.

In 2021 is het doel om op drie locaties professionals te trainen in het gebruik van het Prepare/Enrich relatie analyse materiaal. We werken daarmee samen met de trainers die we hebben opgeleid.

Beloningsbeleid

Onze medewerkers ontvangen de vrijwilligersvergoeding zoals deze jaarlijks wordt vastgesteld door de belastingdienst, onder voorwaarde dat de financiële middelen van de stichting dat toelaten.

Visie en missie

1. Basis doelstelling:
  2. Wij helpen jou als professional om beginnende relaties een betere kans geven en gevorderde relaties snel een goede oplossing te bieden voor hun problemen.
  3. Daarom leiden wij professionals op met een achtergrond in: relatietherapie, psychologie, maatschappelijk werk, mediation, gezondheid, coaching en pastoraat in het gebruik van dit Nederlandstalige assessmentmateriaal.
  4. Voor ons is goede betaalbare kwaliteit van de trainingen en de materialen heel belangrijk. Daarom werken wij  zonder winstoogmerk.
  5. Ondersteuning van onze Relatie Plus coaches vinden we essentieel om beter te worden. Daarom organiseren wij terugkomdagen en een Relatie Plus community.
  6. Wij willen natuurlijk zo snel mogelijk zoveel mogelijk professionals trainen omdat wij geloven dat er wat moet gebeuren aan veel relaties.