Stichting RelatiePlus omarmt PREPARE/ENRICH Nederland

Stichting RelatiePlus heeft PREPARE/ENRICH Nederland omarmt!

Prepare/Enrich Nederland is bijna 5 jaar oud! In het afgelopen jaar heeft zij er heel hard gewerkt om meer “body” te geven aan Prepare/Enrich, zodat zij meer slagvaardig kunnen zijn. In de loop der jaren zijn 40 zgn. “facilitators” opgeleid om koppels door het hele land te kunnen begeleiden in hun relatie. Vanaf heden worden deze “facilitators” RelatiePlus-Coaches genoemd!

De Stichting RelatiePlus is een koepelorganisatie, die PREPARE/ENRICH onder haar hoede heeft genomen.  De stichting biedt naast PREPARE/ENRICH ook andere assessement-methoden aan, kijk daarvoor verder op onze site! De site www.prepare-enrich.nl is daarmee vanaf heden volledig dedicated aan stellen, die zich voor willen bereiden op een langdurige relatie (PREPARE) of die aan hun relatie willen werken (ENRICH). Voor alle informatie over trainingen om zelf stellen te begeleiden, verwijzen we daarom vanaf heden naar www.stichting.relatie.plus.

In 2019 heeft de Stichting RelatiePlus nog 4 nieuwe trainers opgeleid om zelf facilitators voor Prepare/Enrich te kunnen opleiden! In februari 2020 stonden we voor het eerst met een kleine stand op de nieuwe trouwbeurs in Kampen (zie http://www.wedding-event.nl/ )!

Back to the overview